Als je, zoals de meeste zakenmensen van vandaag, een miljoen dingen lijkt te doen en niet weet waar je moet beginnen. Wat zou je moeten doen Oké, er zijn enkele apps. Hier zijn de top 5 apps die elke ondernemer volledig zou moeten gebruiken.
Pocket is een uitstekende applicatie die inhoud voor lezers kan organiseren en opslaan. Deze applicatie, voorheen bekend als “Later lezen”, is handig wanneer je een dag bezig bent. Je kunt blogs, video’s, infographics en andere inhoud opslaan voor later gebruik. Het enige dat u hoeft te doen, is uw favorieten naar de bladwijzerbalk slepen.
Een van de beste functies van deze applicatie is dat je bladwijzers offline kunt lezen en dat dit het enige venster is dat je kunt lezen en luisteren, zonder afgeleid te worden.
Trello
Met de trend van opkomende culturen in de opkomende wereld is Trello een krachtige tool voor projectbeheer die het delen van informatie en ideeën vereenvoudigt.
De applicatie stelt je in staat taken te categoriseren, aan te maken en te prioriteren, wat je de flexibiliteit geeft om end-to-end project tracking te beheren. De borden, lijsten en kaarten op het dashboard maken de informatie gemakkelijk toegankelijk en leesbaar.
Je kunt uw gratis Trello-account synchroniseren op uw desktop of mobiele telefoon en altijd contact houden met het team op één platform.
Slack
Met meer dan 4 miljoen actieve gebruikers per dag is Slack een van de meest populaire instant messaging- en messagingplatforms voor snelle besluitvorming.
Desktop- en mobiele applicatie waarmee je privé- of openbare kanalen kunt maken om informatie en belangrijke documenten te delen. Bovendien kunt je meer dan 1.500 applicaties integreren om ervoor te zorgen dat je minder tijd besteedt aan het wisselen tussen applicaties.
Salesforce1
Salesforce1 is ‘s werelds nummer één oplossing voor klantrelatie-marketing, waardoor ondernemingen informatie kunnen centraliseren voor uw marketing-, bedrijfsanalyse- en klantenserviceteams.
De gebruiksvriendelijke oplossing biedt je een volledig beeld van de klant en vereenvoudigt de interactie met potentiële klanten en klanten, waardoor het uiterst eenvoudig wordt om uw bedrijf te beheren en te laten groeien.
Todo
Het is gemakkelijk om een aantal taken te missen wanneer je zich haast om uw bedrijf op gang te brengen. De Todo is de eenvoudigste manier om de kleinste taken op te lossen. Je kunt uw dagelijkse taakoverzicht bekijken en waarschuwingen aanpassen op basis van deadlines.